جدیدترین اخبارو اموزشها

جدیدترین اخبارو اموزشها

جدیدترین اخبارو اموزشها

جدیدترین اخبارو اموزشها

آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ق.ظ

خلاصه قسمت 669 سریال قبول میکنم از فصل سوم

خلاصه قبول میکنم فصل سوم - قسمت 669

خلاصه قسمت 669 سریال قبول میکنم از فصل سوم

    خلاصه قسمت  669 سریال قبول میکنم- اختصاصی از ستاره هندی

 

در جاده عروس جدید و آهیل داخله ماشینن و عروسه جدید از رفتار خوبه آهیل متعجبه. چون آهیل بر خلافه همیشه باهاش بد رفتاری نکرد و سرش فریاد نکشید و به خاطره این موضوع خوشحاله. عروس جدید از آهیل می پرسه چرا از دستش فرار نکرد در حالی که موقعیتش رو داشت ؟ آهیل نگاهش می کنه و از جواب طفره می ره. هر دو از ماشین پیاده می شن و بعد از رفتن آهیل عروس جدید با خودش می گه علت رفتاره آهیل چی می تونه باشه؟ حتما صنم پشته این قضیه اس. چون عروسه جدید صنم رو تو پاکستان دیده بود. بعد دوباره با خودش می گه حتما صنمه چون تو زندگیه آهیل چیزی مهم تر از صنم نیست و می خواد بفهمه که قضیه چیه؟!! لطفا به ادامه مطلب بروید


منبع : http://hendiya.ir

لینک منبع و پست : http://www.hendiya.ir/-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-669-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%B3%D9%88%D9%85.html
خلاصه قسمت 669 سریال قبول میکنم از فصل سوم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
ali ghorbani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی