جدیدترین اخبارو اموزشها

جدیدترین اخبارو اموزشها

جدیدترین اخبارو اموزشها

جدیدترین اخبارو اموزشها

آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

جوک های خفن مخصوص وایبر و لاین سری جدید

اس ام اس خنده دار وایبر

دیـدین تبلیـغ میـکنن “دستـگاه حـجم دهـنده لـَب “؟؟!! کلـی هـم قیـمتشه؟؟!!
.
.
.
شـما یـه لیـوان بـردار,دهنـتو بـکُن تـو مِـک بـزن , بعـد از سـی ثانـیه بکِـش بیـرون ,مُـدل پُــروتِــز شُــتُری تحـویـل بگـیر  بـدون کوچکـترین هـزینه

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

در خونه رو میزدن!
دختر داییم ۵ سالشه!
جواب داد : کیه!؟
زن همسایه مون پشت در به شوخی گفت: منم منم مادرتون!
من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!
گفت : ببخشید مادرتون هستن؟ گفتم : نع ، فقط من و حبه انگور هستیم

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°


منبع : http://smilfun.rzb.ir

لینک منبع و پست : http://www.smilfun.rzb.ir/post/39
جوک های خفن مخصوص وایبر و لاین سری جدید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
ali ghorbani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی